Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Jävla Abercrombie-helvete...

Jag rekommenderar att ni läser det här inlägget, så att ni får en bättre förståelse.

Okej, min dag hittills har sugit. Eller njao. Kan börja med att säga att hela denna vecka har jag försökt komma fram till Abercrombie. Jag har ringt till deras huvudkontor, affären, recruiting center och tror ni att de har svarat? Nej. I alla fall, idag gick jag upp tidigt och ringde och gissa vad! De svarade! Så förklarade jag läget, och sa att de hade sagt att jag skulle ringa 3 veckor innan jag ville börja jobba. Men guess what. Min applikation hade tagits bort. Detta pga. att Abercrombie och Hollister höll på att flytta kontor strax efter att min applikation hade blivit godkänd. De sa att jag skulle vara tvungen att göra en ny applikation och gå på en till intervju, vilket är ju helt omöjligt, eftersom att jag åker till New York om ett par dagar och det tar dom två veckor att svara. Då sa de att de tyvärr inte kunde göra något, bla bla bla bla.

Sen hade jag en liten meltdown, o låg o grät i typ en kvart tills pappa kom hem. Jag förklarade vad som hade hänt, och han blev rätt arg för att de hade varit så slarviga, o sa att det inte var mitt fel, och att jag hade gjort allt jag förmådde för att fixa jobbet(flyga till England för o gå på intervju osv.). Så då ringde pappa upp dom o snackade i telefon med dom i rätt länge. När han hade lagt på berättade han att de inte hade några platser på Abercrombie, men att de kanske kunde fixa ett jobb åt mig i deras nya Hollister butik på Regent st. Så då ringde han dom o snackade ännu lite mer i telefon, o vips så har jag ett jobb på Hollister! 

Var sjukt taggad på att jobba på Abercrombie, speciellt eftersom att det var dom som hade erbjudit mig jobb, och jag hade gått på deras intervju, och att jag hade fått jobb där men jag antar att det är bättre än inget. Är ingen fan av Hollister, men jobbet och människorna kommer i princip vara precis som på Abercrombie. Skönt i alla fall att ha ett jobb. Så inte så lovande ut ett tag där. Men fortfarande sjukt kefft att inte jobba på Abercrombie. Vilket jävla helvetesställe! Efter aaaaaaaaallt jag har gjort för o få det jobbet, och så har de slarvat bort min applikation. Trots allt ska jag ändå försöka jobba där nästa sommar. Jag menar, jag hade ju redan fått jobbet där, så finns en stor chans att jag får det igen.

Men iaf, tack vare pappa har jag nu ett jobb alls. Trots att det inte var där jag ville jobba, är det the next best thing, så jag antar att jag får nöja mig. Ändå sjukt segt, men jaja. Jag har väll iallafall fått den bekräftelsen att både Abercrombie och Gilly Hicks ville ha mig.

 Förlåt för sjukt kasst inlägg, men jag är jättetrött, sov bara fyra timmar inatt. Har förövrigt ingen aning varför texten är så liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0