Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Söndag

Å va skönt med söndagar, helt sjukt! Igår var hela skolan på nån festival som var hyffsat rolig. Den här helgen var det obligatoriskt att vara kvar på skolan. Mot kvällen så gick jag Louise och Noush ner till byn och fikade, och sen var det nån form av get-to-know-each-other fest. Hög dunkande musik och hundratals svettiga tonåringar, in a nut shell. Efter att vi hade varit där ett tag, gick jag Alessia, Denise och Hanna till Sandvreten och chillade hos en kille från deras klass. Det var helt okej, men vi stack efter typ 45 min, innetiiiid niiiveeeeeeet. Sen myste jag och Louise inne hos Elin och Noush i några timmar. Det var nog det bästa med kvällen. Jag och louise höll dock på att somna i Elins säng, och var tvugna att dra oss upp och gå tillbaka till vårt rum. Hehe, inte så jobbigt med tanke på att vi är grannen. Snart ska vi ner till byn och köpa onyttigheter för snaaart är det X Factor! Taggataggataggatagga
Bjussar på en bild på mtt nya rum, eller en del av den af. Bättre bilder kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0