Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

_underscore_

Tjoo bitchez!
Gud va skönt det är att vara hemma. O herre vad jag har saknat min pappa! Åker tillbaks till Sigtuna på måndag, och börjar skolan igen på tisdag.
Har inte så jättemycket att skriva om egentligen. Idag har jag varit i stan i plockat upp lite grejer inför hösten. Köpte ett par byxor på Zara och fick även med mig hem ett par höga Primeboots från Mathilde. Väldigt snyyyyga är dom jaaa, och perfekta till hösten. Tack papsi.
Ikväll är det tänkt att jag ska träffa Henri och sedan dra på någon fest men får se om jag orkar det. Håller på att bli förkyld och är sjukt trött men känner ändå att jag vill ut. We'll see...
Hoppas ni får en braaaa helg puzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0