Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

The moon boys

Jag är fett depresso just nu. Vet inte riktigt varför men känner mig trött, seg, arg, ledsen, ångestfull o typ allt annat deprimerande. Har bio-prov imorn och måste läsa ca 40 sidor i min engalska bok samt svara på frågor. Inte så värst mycket men vill bara att den här veckan ska ta slut så att jag kan komma hem o träffa min familj. På söndag är det X-factor, typ det jag ser fram emot mest just nu, även om deltagarna i år är sjukt mycket sämre än förra året (Frankie Cocozza, Janet Devlin och Marcus var ju oslagbara). 
Nu ska jag fortsätt plugga, och hoppas på att en bra natts sömn får upp mit humör. Måste ändå ge mig själv lite cred för att jag lyckats vara glad på senaste.
Gör det tonåringar gör bäst och sammanfattar mina känslor i deprimerande weheartit bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0