Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Söndagsångest

Ska aldelles strax gå o lägga mig men passar på med en kvällsuppdatering. Ikväll har jag försökt göra lite läxor, men det gick inte så bra. Har engelska tills imorn som jag inte har gjort klart, menmen watcha gonna do?
Senare på kvällen hade jag lite bonding-time med min fadder Fanny. Vore så kul att komma henne riktigt nära, o typ ha henne som en slags storasyster (hon går nämligen i trean). Ni anar inte hur kul det är att bo med treor, så man slipper umgås enbart med folk i ettan. Man får lära känna deras kompisar och de är bara allmänt mysiga! Har som mål att komma dom riktigt nära under kommande året.
Nu blir det läggdags. Imorn är det skola, alltså hela fem dagar tills det är helg. Nästa helg ska jag nog stanna på skolan, VP ftw.
Puss
Säger gonatt med en sliskig bild från ARCU, och ja, jag går klädd sådär till vardags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0