Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Opposite Direction

ligger just nu i min säng och tittar på antm. Tycker att serien blir sämre och sämre för varje säsong som går, menmen, nån form av underhållning är det iallafall. Idag har jag varit på lilla lidingö. Åkte tillbaka upp till sigtuna vid fyra tiden och sen dess har jag inte gjort så mycket. Känner mig fortfarande väldigt trött efter igår, så det kanske får ta o bli en myskväll ikväll. 
I övrigt har jag fått en crush på stickade klänningar i mörka eller neutrala färger. Hade vart så mysigt nu till hösten, till ett par boots och en stor stickad halsduk i nån stark färg. Har dock inte hittat nån rikitigt snygg, men jakten fortsätter. Vill helst inte ha en som är för lång heller, men jag är inte kräsen.
Nu ska jag gå och leta upp något att göra, hare gött.
Peeeeaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0