Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

One day baby we'll be old

O jävlar vad jag måste pluuuuuugga idag! Pallar verkligen inte, men har en jättestor historiainlämning tills imorn som jag knappt ens har börjat på. Hatar läxor, men har bestämt mig för att börja plugga mer seriöst nu. IB kommer ju vara så jävla svårt så måste verkligen arbeta i år för att kunna klara av det.
Har haft sånna sjuka humörsvängningar idag haha. Finns en del saker som jag är glad för, men även en del saker som får mig att må mindre bra, men jag ska försöka hålla mig positiv. egentligen så är det typ all in my head, men jag har så sjukt lätt att förvrida sanningen och få för mig saker som egentligen inte stämmer. Shit nu blev det oklart för er.
Imorgon är det tisdag vilket innebär matteprov och orienteringsprov, komer faila båda, känns bra. Måste börja gå på mattehjälp för jag klarar inte av IBMYP matte. Shoot me please.
Om jag fick ha en sån här kropp tror jag nog att jag aldrig mer hade klagat på någonting. Matchat med Mila Kunis ansikte såklart. 
 

jag älskar också förstås elin lindeberg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0