Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Je t'aime moi non plus

Godmorgon allesammans. Ja, som ni märkt säkert var min blogg låst i några dagar, men, ni kan andas ut, jag uppdaterade inte. Nu är det höstlov och hittills har jag mest lökat hemma, träffat lite kompisar och ätit på donken. Som tur är ska jag till Paris idag, så jag sipper slösa bort mitt lov. Var i Paris förra hösten också, och satan va mysigt det var! Hösten är den årstiden då jag tycker Paris är som finast. Kommer ihåg mina långa promender längs La Seine och alla frukostar på Paul, tillsammans med en bok, latte och Pain au chocolat. Det var så mysigt och ser fram emot att få uppleva det igen.
Hoppas ni befinner er någonstans fint i världen, eller åtminstone har ett bra lov, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0