Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Bakiiiiz

Gokväll mina söta små pinglor! Sitter just nu i min säng och kollar American horror story. Har precis skrikit sönder rösten på KVBs innebandy match.
Gårkvällen vart riktigt lyckad. Var på VP med mina treor och deras kompisar. Vi var på KVB, satan va roligt det var! Kan inte säga att jag inte var nervös då jag var den enda första ringaren från skoga som blev bjuden, men lite dricka löste det problemet. Dock kom jag hem vid fem på morgonen med en fet baksmälla och var tvungen att ta mig igenom 6 lektioner två förhör och ett prov, men det har fanimig värt det! Tror inte att jag haft en sån rolig natt på länge. Truth or dare never gets old... Speciellt inte när man spelar med snygga treor haha.
Det är stanhelg vilket innebär att jag inte får komma hem i helgen. Tvekar på ifall det blir något ikväll med tanke på gårdagen, men jag hade ändå tänkt tare lugnt, se på lite olika serier.
Nu väntar datorn och chips, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0