Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

16 Candles

Tjenare bröder!
Är på sjukt bra humör just nu. Kom just hem från Kvarnbranten där jag har varit och myst/sett på film med Noush. Våra treor bjöd med oss dit vilket kändes jättekul, då vi fick umgås med deras killkompisar, haha score! Kan inte direkt säga att Kvarnbranten är my home of choice (herrgården in my heart) men det var ändå ruligt. Snart ska jag sätta mig för att se på film. Ikväll ska vi koaza till det, o frågan är ifall jag pallar vänta uppe tills 2 eller ställa veckarklockan på. Hursomhelst ska jag ut o ha kulkulkul. Har inga läxor eller prov imorgon heller så har verkligen no worries just nu. Taggar helgen trots att det inte kommer vara särskilt händelserik. Brunch på lördag  söndag dock, höjdpunkten av mia helger. Ni ska baraaa veta hur god den är. 
I övrigt är allt ganska lugnt. Nu när all dramamellan Björka och Skoga är över kan jag andas ut o bara njuta av livet. Det går bra i skolan, jag har hittat några riktigt härliga människor, inga stora bråk på G, jag mår helt enkelt riktigt bra. Hoppas bara att jag inte jinxar det nu...
puzzzzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0