Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Sail

Hehe sorry för bad update.
I helgen har jag tjillat stockholm. I fredags träffade jag älsklings-Fanny och August. Vi var hemma hos mig, gjorde ingenting särskilt. På lördag träffade jag Philippa, vi åt middag på en jättegod sushi resturang för att sedan dra hem till henne på karlaplan. Vid typ 11 tiden kom Gabbe dit, och vi spenderade resten av kvällen med Ben and Jerry's och film. Egentligen var tanken att vi skulle på en fezt hos didrik (heheh) men då var klockan tre, och vi pallade inte ta oss upp från sängen, så det blev Portkod 1321 avsnitt: Ligga istället. Favorit i repris! På tal om, kommer nästa avsnitt ut imorgon. Kommer ha en Portkod 1321 kväll med mina skoga bäjbs, haha inte för att det kommer vara speciellt länge då avsnitten är typ 11 min, men det får duga.
Har förövrigt världens chillaste vecka framför mig. Imorgon har jag som vanligt håltimme i tre timmar vilket innebär tre lektioner och sen ska vi äta middag med KVB. På onsdag har jag håltimme i två timmar, på torsdag och fredag har jag sovmorgon och på fredag slutar jag tolv. Hahah helt sjuuukt nirr. Har spex-träning också, och vi har en sjuuukt bra dans, så det blir kul!
Ska även försöka fixa ihop en VP på antingen Onsdag eller Torsdag, då jag är riktigt sugen på att utnyttja veckans schema.
Det är stannhelg helgen som kommer, vilket även innebär ARCU!!! taggggaaaaaar. Temat får vi reda på på onsdag. Sen är det även brunch på lördag och söndag, och fy satan vad jag ska äta då! 
Såå, då fick ni en liten update om vad som händer i mitt liv, haha sjukt intressant JAG VET.
Haha jag och Miriam hade roligt framför min Webcam med orre-effekterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0