Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

You've got the devil on your side

Måndagen avklarat. Idag gjorde jag svenska prov, vilket gick oväntat bra. Gjorde även två gamla franska läxförhör. Fick VG på den muntliga, vilket duger, då jag ändå inte kommer få mer än det i slutbetyg. Nu måste jag plugga stenhårt då jag har tre prov att göra imorn, Musik, SO och NO prov. Förrutom att jag har haft ont i huvet hela eftermiddagen har min dag faktiskt inte varit såå hemsk. Ångesten börjar släppa lite nu, speciellt när jag tänker på hur skönt det ska bli att slippa högsätra. Bara några vekor kvar nu. Det är sjukt, känns som att i alla andra skolor har man en sammanhållning till sin klass, men så är det verkligen inte i min klass. Tror inte att det finns någon som bryr sig ett piss om vår klass! Helt ärligt finns det få personer som jag känner i klassen, och ännu färre som jag snackar med över huvud taget. Jo lite sorgligt är det, men det kommer inte vara svårt att lämna den klassen kan jag säga!
Förövrigt ska jag in till stan imorgon. Måste låna biologi böcker från biblioteket och köpa ett par billiga svarta jeans. Känns aningen onödigt med tanke på att det är sommar, men det lär vara ett par molniga dagar i NY.
Ja finns inte så mycket mer att säga... Är, och har varit, väldigt ledsen över det faktum att jag inte kommer hinna med några festivaler i år... Vill så gärna på hultsfred där mina kära Vaccines spelar. Vad jag inte skulle göra för att få se dom live. Eller Kasabian, libertines, Arctic monkeys och Mando Diao för den delen. Jaja vi får hoppas att sommaren blir bra ändå!
Haha, jag och min broro var ju lagom söta när vi var bebisar!
Hmm, vet inte vad som hände sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0