Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Won't you come on over, and decide on my sofa?

Hemma från stan nu. Fick med mig ett par svarta jeans och två stycken bas t-shirts. Gick även till Tommy Hilfiger, Ralph Lauren och Odd Molly men hittade ingenting som satt sådär perfekt. Lite synd, men jag kommer att ha tid för shopping över sommaren! Gissa vad jag ska göra nu? Yes, ni gissade rätt, plugga. Fuck off snälla. Skönt o veta att efter den här veckan + nästa måndag har v i inge plugg kvar!
Åå fick också reda på att jag har lite unwanted läsare här på bloggen, haha. Fast egentligen, det här är ju en allmän blogg, så vem som helst ska få läsa den, vare det sig jag vill eller inte. Skriver i alla fall inte om privata saker här då min blogg har blivit ganska enformig. Skriver för det mesta om framtiden, London, skola och jaa... inte så mycket mer. Kan väll hända att jag skriver ett inlägg om lite personligare saker, men det är i så fall sånt som jag hade kunnat berätta för vem som!
Uuugh, kommit på nu i efterhand att det var en sjukt dålig ide att inte träna till en snygg sommarkropp. Regrets regrets....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0