Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

We just havin' fun

Hooolaaa,
Nu sitter jag och väntar på att fanzi ska ta sig hit. Idag har varit en ganska händelsefull ohändelsefull dag, om ni förstår.
Dessutom är jag och broro ensamma hemma, vilket är nääääz. Mamma är i Italien och Papi är i London och kommer hem imorgon kväll. Hade lite planer för vad jag skulle göra idag, men de sket sig, eftersom att jag är helt jävla efterbliven.
Annars mår jag braaaa, däremot väldigt trött. Sov knappt nåt inatt, låg uppe och tänkte på en viss person. Som tur är har vi sovmorgon imorgon, då ska jag sova uuuuut. Ska bli naiz.
Stupid teenagers... Falling in love and shit.... Glad att jag inte är en sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0