Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I saw you on a cover on cross bay boulevard

Tänkte berätta lite om min dag för er. Som ni säkert vet hade jag studiedag idag. Vaknade vid åtta, fixade håret, eftersom att jag lämnade det krulligt igår! Solade sedan i någon timma vilket var jätteskönt, fick dock en shortsbränna... alltid lika fult! Gjorde jättegoda crepes till frukost, som jag åt framför Lost.
Runt klockan 13.00 åkte jag in till stan. Köpte pomfritt på Mc D och strösade sedan runt på medborgarplatsen i det fina vädret. Gick till en skate park och träffade på en gullig skatare som jag även fotade! Satt och pratade med honom ett tag om hans tatueringar (dom får ni se på bilden). Jag älskar verkligen att fota skatare! Rörelserna är otroliga, och bilderna blir nästan alltid bra! Var på en skate park sist jag var i London och där var även killarna sjukt trevliga! Efter att ha suttit där och pratat/fotat i någon timma gick jag till The English shop och köpte lite engelsk godis. Sån nostalgi jag får av att vara kring alla engelska människor och matvaror, haha!
Efter det gick jag till en mysig park som ligger vid Katarina Norra. Läste lite i min bok, fotade lite fula fåglar och solade lite mer. Sedan träffade jag min lillebror som går på Knorra och vi köpta mjukglass på medborgarplatsen inna vi tog tunnelbanan hem!
Nu har jag precis ätit sushi och skrivit lite mer på min No-inlämning och ska snart kolla ännu ett avsnitt Lost och äta mina nyinköpta Pop-Tarts!
Hoppas ni haft en lika fin dag allesammans!
Bilderna är helt oredigerade då min broder förbjudit mig från det, tills han laddat ned lightroom åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0