Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

to die by your side, would be a heavenly way to die.

Dit jag vill åka just nu:
-London
-Los Angeles
-Västindien
-New York
-Tokyo
-Bejing
-Thailand
-Paris
-Venedig
-Philadelphia
-Singapore
Åå vad jag saknar känslan av att vara utomlands! Speciellt nu när jag har fått min kamera blir jag extra sugen att resa! Skulle inte tacka nej till att resa till en av destinationerna ovan. Just nu står egentligen Los Angeles top på min lista. Har inte varit där på flera år, och av nån helt oförklarlig anledning saknar jag det verkligen. Solen, plastiga människorna, barbie husen i Orange County, dom vackra hotellen, alla fantastiska malls, universal studios, luch på The Ivy, kändisarna och känslan att kunna gå runt på stan i bikini och shorts utan att få konstiga blickar. Det är helt underbart, och ytligt och slappt. I alla fall i en vecka, hade nog aldrig klarat av o bo där. Vet ej hur jag gör för att komma dit, men nån gång det här året eller nästa år har jag lovat mig själv att åka tillbaks.
Är även sjukt sugen på sommar, då jag åker till en del av ställena på min lista (London, Paris, New York). Ändå känns det som att jag hade kunnat byta bort nån av dom för att få åka till Philadelphia. Jag saknar min ''familj'' så inihelvetes mycket, trots att jag vet hur mycket allt och alla har splittrats. Jag saknar känslan av att känna igen mig i en Amerikansk stad. Jag saknar, Dairy Queen, Philly cheese steaks, 2liter double-chocolate-chip-mint icecream, Jul med hela släkten med en gigantisk julgran och enorma mängder presenter, hus fyllda med dekorationer och ljus, uppblåsbara jultomten, Carol singers, snön och en all-american jul-feast.
Sen åker jag troligtvis till Thailand i jul (vid jul?) vilket ska bli underbart. Finns även en liten chans att jag åker till antingen Japan eller Kina i år.
Förlåt för tråkig inlägg. Har inge särskilt att skriva om för tillfället.

Kommentarer
Postat av: hdf

fgh

2012-05-13 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0