Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Got no faith

Jahopp, då har City vunnit Premier League. Bry mig faktiskt inte så mycket eftersom att det inte påverkar Chelseas ställning över huvud taget. Finns ingen hopp för oss ifall vi inte vinner CL. Dock spelade Man City en riktig bra match, speciellt i den sista minuten, då de otroligen fick till det en sista gång och gjorde avgörande målet.  Nog om fotboll.
Nu ska jag plugga matte, trots att jag verkligen inte pallar det. Helt ärligt nöjer jag mig med G i matte, för det är för kort tid att försöka höja mig. Fyfan vad jag längtar tills då jag får studera det jag egentligen vill. På gymnasiet är det tänkt att jag ska läsa Engelska A L HL, Franska B SL, Matte SL (dö), Ekonomi SL, Filosofi Hl och Historia HL. är ändå rätt taggad eftersom att jag gillar dom ämnena och tack gud ska jag undervisas på engelska!
Aja, nu måste jag plugggga peeepz, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0