Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

There's only one song worth singing

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är påväg att plugga franska. Hela eftermiddagen har ägnats åt att checka gamla avsnitt Lost och äta, min diet gå väl lite sådär halvbra. Idag räknade vi ut att det är 8 dagar skoldagar kvar. Borde vara överlycklig för att få slippa skolhelvetet och alla vidriga människor, men jag har för mycket ångest över betygen för att kunna vara lycklig över det. Jaja, ska försöka tänka på det positiva med livet! Idag var även första dagen jag vågat mig på shorts. Kändes ju inte så jättekul faktiskt, tycker att det känns jättenaket, och jag hatar tanken och folk går och tittar på ens ben. Därför ska jag försöka gå ner ett par kilo inför sommarlovet så jag slipper gå runt i NY och skämmas. Fick en liiiiten shortsbränna, men färgen verkar inte ta sig som den gjorde förr! Eller så är det bara jag som blivit tidsoptimist.
Ja, vad mer finns att säga om mitt liv för tillfället? Inte mycket. Just nu är det enda jag kan tänka på framtiden. Sigtuna, New York, myz i Sydfrankrike på vårt sommarhus och Abercrombie såklart. Finns även en hel del andra smågrejjer som jag längtar till.
Bjuder på en bild på en blomma, för det är sånt vi amatörfotografer tar kort på. Och stenar. Närbild på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0