Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Soldiers of fortune

Nu har jag varit hemma från skolan i ca 2 timmar. Var kvar i skolan lite längre och kollade på fotbolls matchen, niorna vs. Lärarna. Dock sög matchen så jag drog efter kanske 25 min. Nu sitter jag och pluggar och äter haribo godis (tack Theodor!). Måste skriva en so uppsats om hur Hitler kom till makten. Skolarbete.nu är min bästa vän. Min farmor är även här,, vilket är sjukt najs då jag fått henne att göra ett stickprov åt mig till slöjden! Åå va skönt, jag suger nämligen på att sticka och min farmor är typ proffs. Fuska ftw....
Har även två NO-inlämningar tills imorn och måste göra klart bild grejen. Jajajaja nu ska jag plugga, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0