Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Snacka om nostalgi

Yoyo
Kom hem för ett par minuter senefter att ha hängt hemma hos Moa. Eftermiddan gick väl ut på att planera Project-W lite halvhjärtat, kolla igenom Moas dagbok från 7:an och lyssna på Eminem. Väldigt underhållande, min inre rappare fick också komma fram lite. Något ni kanske inte visste om mig, men i 4:an var jag sjukt TUNG. Hade gangsterflätor, Eminem och 50-cent i lurarna, hade till och med häng!
Moas dagbok var ju fylld med hemlisaaaar asså! Mycket skit om mig stod det. Haha, vad förväntade jag mig, mitt och Moas förhållande från 6:an-8:an var minst sagt ostabil. På riktigt, det gick inte en dag utan ett tjafs mellan oss.
Jo men vi hade mysigt! Nu är jag hemma som sagt, och mår lite sådär. Vet inte vad det är med mig idag, men fy satan vad det snörrar i hjärnan. Ena så kunden så känner jag en sak, och andra sekunden har jag ändrat mig totalt. Jag vettefan vad jag vill, pliz hjälp me. Men vafan, ni ser ju själva hur oklar jag är!
Ni förstår säkert ingenting, men det behöver ni inte, bli bara inte allt för oroliga, det är verkligen ingenting allvarligt! Jaja hare!
Haha, bjuder fan! Bild från 09

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha fyfaan vilken jävla bild! Haha men komme ihåg den halloweenen, hershey kissade på sin ballerinakjol...

2012-05-07 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0