Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

She said hey babe, take a walk on the wild side

Idag hade vi halvdag. Gick och köpte onyttigheter efter skolan, och åkte sedan hem för att kolla ANTM och äta chips. sen har jag pluggat lite, kollat en dokumentär film om WW2 och pratat med Tove. Annars händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället. Det rullar på helt enkelt. Vilket är ju bra iofs, inge drama för min del.
Har även fått barnbidrag =ca$hflow. Funtar lite på hur jag ska spendera dom pengarna. Vill jättegärna ha någon söt blus från Odd Molly, men då kan jag säga hejdå till min tusenlapp på dirren. Frågan är ifall det är mer värt att satsa på lite billigare HM/topshop grejer och få mycket mer för pengarna. Eller helt enkelt spara?
Har lite såndär halvlust att åka till London snart. Ska se ifall jag kan fixa ihop något med mamsin, så kan jag hälsa på mina hundar och säkert få lite grejer. Win win helt enkelt! Men får se ifall jag kan fixa ihop något innan sommarlovet, eftersom att jag verkligen inte vill ta ledigt mer, och vi har ganska få helgdagar kvar.
Lite mysiga bilder från Paris förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0