Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Now you don't talk so loud

Mår såååå mycket bättre idag! Har precis noppat bort halva ögonbrynen dessutom. Men det ser i alla fall mycket bättre ut.
Nu är det såhär att jag har typ en fixering med just ögonbryn, speciellt mina. Jag får sån ångest när de är onoppade eller ser ofräscha ut. Det är just för att jag tycker att det är ögonbrynen som ''skapar'' ansiktet. Om man har snygga ögonbryn blir man omedelbart snyggare, gäller både killar och tjejer. Killar ska dessutom ha tjocka mörka intensiva ögonbryn, tycker jag i alla fall. Men tillbaka till ämnet, jag har inte ''format'' ögonbrynen på hur länge som helst, och sist jag fick dom professionellt noppade var när jag var i London sist (typ en månad sen) så det har blivit jätte tjocka och ojämna, så jag bestämde mig för att bara köra, och noppa bort hela skiten.
Jag har den turen att mina ögonbryn är ganska naturligt tjocka, därmed är det lättare att forma dom som jag vill! Har fortfarande inte mina drömögonbryn, men jaja, allt tar sin tid.
Förlåt för ett jättetråkigt inlägg om ögonbryn... Fast nä, fuck it, min blogg, jag får skriva om vad fan jag vill!
I min åsikt har Megan Fox dom finaste ögonbrynen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0