Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

May the fourth be with you

Idag var då internationella Star Wars dagen för er som inte visste! Hade från början tänkt se en skräckis, men valde sedan för att fira dagen genom att se på Star Wars- A New hope, som jag anser vara den bästa. De är ju trots allt mina favorit filmer. 
Imorgon kommer vara en rätt tjiiill dag. Det är FA cup-finalen mellan Chelsea och Liverpool vilket lär bli rätt storslaget! Detta kan innebära två seger för Chelsea den här säsongen (om vi vinner Champions league också), och med tanke på hur det såg ut för ett par månade sen, så är det jääääävligt bra. Sen har vi ju Cech, Drogba och Ramires, som jag anser vara Chelseas bästa spelare. Men nog om fotboll.
Sen ska jag och pappa åka och kolla på The Avengers, någonting jag har längtat på i månade nu!!!!! So stoked!
Har inga planer för kvällen än, men Fanny och Joanna om ni ser detta kan ni ringa/Smsa mig då?
Hoppas ni har en fantastisk fredagskväll allihopa, and May the fourth be with you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0