Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

In my mind i am free

Nu har jag pluggat Svenska, franska, musik och NO. Känner ändå att jag har fått ganska mycket gjort! Nu ska jag bara tare lugnt, kan kolla lite Lost eller nån film. Måste någ gå och lägga mig tidigt ikväll, har varit heeelt utmattad sista två veckorna. Kan bero på allergier, stress, ångest eller alla tre... Jaja snart är det sommarlov i alla fall, och då kan jag vila, börja om på nytt, glömma bort all skit som hänt och alla idiotiska misstag jag har gjort mot mig själv och mot andra. För när sommarlovet börjar kommer ingen att känna mig. Ingen kommer att känna mig i New York, ingen kommer att känner mig i Paris, ingen kommer känna mig i London, och efter sommarlovet börjar jag i en helt ny skola, långt bort från allt och alla som finns mitt liv nu. Känns skönt. Finns en hel del männsikor som jag kommer att vara glad över att aldrig få träffa igen, men ändå några få personer som jag kommer sakna enormt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0