Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I see the sun rising, but all you see is it fall

Nu har jag varit hemma i ett par timmar. Låg ute på taket och solade i typ en timma. Hur skönt som helst, fick dock ingen vidare bränna, konstigt nog. Nu sitter jag och tittar på Pocahontas. Sjukt värd film.
Rätt chill dag i skolan idag, fick knappt några läxor, har däremot två prov som jag måste skriva, kaoz.
ÅÅ jag är så lycklig!! Snart är det sommar, och det innebär sommarlov, och det innebär att resa, och sen ska jag flytta!!!! Wehåååå taggerz. Känns som att jag skryter med min lycka, men så får det vara ibland. Har inte känt mig såhär bra på sååå länge.  Finns ett par saker som jag fortfarande har lite ångest över, som jag inte orkar ta upp, men de löser sig till slut. Inte värt att bekymra mig over. Nu ska jag fortsätta njuta av livet, puzz.
Bilder från min hemstad London. Kan man vara kär förälskad i en stad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0