Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I care for your heart, but not for it beating

Vaknade för en halvtimme sen. Idag ska jag plugga matte, eftersom att vi har NP imorn. Sen lär jag träffa Steffi nån gång mot eftermiddagen.
Ja, igår ver det Valborg! Min kväll började runt åtta. Mötte upp Steffi Ebba och Nova, och vi åkte in och satte oss på donken tillsammans med en tjej som heter Anna. Sedan drog vi vidare hem till en Sofia. Där var det från början ganska få människor, men efter en timme var stället fullpackat.
Träffade en hel del sköna människor, och hade väldigt roligt, tills farbror blå dök upp och alla var tvugna att gå. Det hade inte varit jobbigt, ifall jag inte hade upptäckt att en av mina nya converse blivit stulna, efter att ha redan blivit stulna en gång och sen ersatta och pappa.This sucks.
Åkte sedan hem gråtandes i en taxi, men hade en väldigt snäll taxichaufför som försökte trösta mig hela vägen hem, haha! När jag väl kom hem satt jag och pratade med pappa lite, gick och la mig i sängen och ringde lite folk. Runt 01.30 gick jag upp och mötte August och några av hans kompisar. Vi stod o pratade i ca 1 timme innan det blev för kallt och jag gick o la mig igen.
So there you have it. Kvällen gick inte som planerat, men hade fortfarande väldigt kul, och mår faktiskt helt okej nu på morgonen! Lyckades i alla fall inte spy...




Skåål

Kommentarer
Postat av: Theoneandonlybabe

Söt Ludde!!!

2012-05-02 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0