Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Daddys girl

Joo, medan halva stockholms p12or är på grönan, sitter jag med mina föräldrar och äter pizza. Tummen upp! Nä men på riktigt, tror att det kommer vara fett ovärt för dom som är där. Vädret, alla orren (orrar?), det faktum att halva de som köar inte kommer komma in, och sen finn det ju också det att LMFAO tydligen inte är bra live. Visst, det blir en riktig show, men enligt det jag hört/sett springer dom mest bara runt på scenen och klappar händerna. Kan hända att de shufflar också.
Jaja, min kväll kommer vara väldigt ohändelsefull (tack jag vet, jag äger på svenska). Efter att jag har ätit tänkte jag ladda ner någon skräckis, probably woman in black med Daniel radcliffe.
Här kommer lite halvmysiga bilder på mig och min padre ❤ äpplet faller inte långt från trädet eller nåt sånt...

At first we were like cool.....

image description

image description

image description

But then we were like ''fuck this shit, let's get crazy''

image description

 

 

 

image description

 

Åå va jag älskar dig! Lika fula är vi bägge två!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0