Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Clässic BLT + The Smiths

Har precis ätit världen godast BLT. Vi engelsmän vet hur man lagar mackor! Nu fortsätter pluggandet..... snart är det över.
Lyssnar även på The Smiths just nu. De är ju helt oslagbara. Hittade The Smiths för ungefär två år sen, tack vare en kille faktiskt! Har även den killen att tacka för alla underbara Chelsea matcher som jag inte har missat. Jo det var nämligen samma kille som fick mig att heja på Chelsea. Haha helt sjukt egentligen, men jag är tacksam. Dock är det lite svårt att heja på Chelsea, då alla andra i min familj hejar på Arsenal och AVSKYR Chelsea. Ni vet ju hur engelsmän blir när det handlar om fotboll, det är ju blodigt allvar! Egentligen skulle det kanske vara mest rimligt ifall jag också hejade på Arsenal, eftersom att jag är född och delvis uppvuxen i North London, men det blev väll som det blev! Har varit en stolt Chelsea-fan i drygt 1½ år nu!
Frankzorr <3 Älskar dig... You know that shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0