Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Beach12

Ångest över att det är sommar snart och jag inte har tränat ett piss. För sent nu dessutom. Måste väll helt enkelt sluta äta lika mycket, vilket kommer bli svårt dock eftersom att på sommaren vill man ju äta mycket... Åå det kommer vara jättesvårt att motstå alla cravings i sydfrankrike då vi bor precis bredvid världens bästa bageri, och kylskåpet alltid är fullpackat med franska delikatesser! Det finns alltid choklad, färsk frukt från marknaden, nutella, nybakad vitt bröd, oliver, räkor, ostar, färsk smör och allt annat gott man kan tänka sig! Kommer aldrig kunna motstå... Det är i alla fall skönt att jag slipper visa mig för någon där. Vårt sommarställe är verkligen världens finaste. Det ligger i en liten by som heter grasse. Trädgården är enorm, och från den har man en fantastisk utsikt över bergen! Tänk er Hollywood hills, fast med fina franska hus! Att ligga i poolen och kolla på solnedgången är det absolut bästa jag vet! Jag och min bror delar poolhuset, vilket är hur skönt som helst. Vi kan bara vakna upp på morgonen och ta oss direkt till poolen för morgondopp, innan vi går upp till huset för att äta en enorm frukost med resten av familjen. På dagarna underhåller vi oss själva med att sola, bada, spela schack i solen och nu och då tar vi bilen till Cannes eller st. Tropez för att besöka marknaden eller shoppa. Det är livet alltså. Men som ni hör äter man mycket och tränar väldigt lite.
Ska ta en massa bilder när jag är där, så får ni se! Förövrigt kommer den hör bloggen troligtvis läggas ner efter sommarlovet. Tänkte ändå ha den över sommarn, så att ni kan få se ungefär vad jag håller på med, då min sommar kommer bli ganska händelserik! Kommer säkerligen upp en massa bilder när jag är i New York, då jag ändå ska på fotoläger haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0