Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Saker jag ska göra i New York i sommar:

-Sola i Central Park
-Shopping spree på VS
-Köpa en gigantisk ''hink'' med chicken wings från KFC och dela med vänner
-Åka till six flags
-Vara ute efter 1 på natten
-Bli riktigt jävla full
-Festa på upper east side
-Träffa nya underbara människor
-Äta våfflor och pannkakor på en klassisk diner
-Fira någonting, vad som helst, vid Time Square
-Gå på shakespeare in the park
-Äta glass på The Mets trappor
-Ta en stadsvandring med endast musik och kamera
-Ta bilder i en photobooth
-Gå på Rock Horror Picture Show och ta med mig rekvisita
-Träffa Ryan Gosling
-Göra någontng jättespontant
-Skaffa två tatueringar
Här är bara några få grejer jag vill göra när jag är i New York i sommar. Har ju trots allt tre veckor på mig! Haha, vet dock att jag troligtvis inte kommer kunna göra allt, men man kan ju allltid försöka. Börjar känna mig sjukt taggad nu! Jag har fortfarande inte förstått det än, men jag känner mig ändå väldigt lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0