Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

F.R.I.E.N.D.S.

Snodd från ebbas blogg (hopas det är lugnt!)

KÄRLEK

Är du kär? Nej
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Ja, många gånger
Är du rädd för kärleken? Nej


BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? Njae, inte röktrökt

Snusat? Nepps

Däckat? Ja

Tycker du att det är coolt att supa? Haha jaa, när jag gick i sexan tyckte jag att jag var sjukt ball som hade testat starkare alkohol

Kysst en främling? Njae, joo, fast nää

Gjort ett sugmärke? Nope

Har haft oskyddat sex? Neei

Pussat en tjej? Jaa

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Jo absolut

Gråtit inför mer än 10 personer? Nej det tror jag inte

Smygit ut? Yesiree

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nej

Sovit bredvid någon av samma kön? Jarå

Sovit brevid någon av motsatt kön? Nee

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ja och nej. Jag skulle kunna göra vad som helst för i princip vem som helst då jag inte tycker att det finns någon mening i livet ifall inte för att hjälpa andra. helt ärligt skulle jag kunna offra mitt liv för en främling, mest för att jag inte är rädd för döden. Men isf min pappa

Gråtit dig till sömns? För många gånger

Gråtit framför någon du älskar? Jarå

Vaknat av att du gråter? Jaa

Skrikit ord som hora och slampa till någon? Nej, tror inte det

Slagit någon på skoj? Haha jaa

Blivit slagen på skoj? jaa

Varit på sol semester? Jarå

Badat i havet? Yessss

Har haft snöbollskrig? Ja

Inte sovit på en hel natt? Jaa

Varit på sjukhuset? Nope

Sovit i över 12 timmar? Japå

Sett en film mer än 10 ggr? Hahhahahhahahhaha JA

Varit ute en hel natt? hehe, jag har sovit i tält, räknas det?

Bråkat med en vän? Tror inte att jag har någon vän som jag inte har bråkat med

UTSEENDE

Hur lång är du? ca 177 tror jag

Ögonfärg? Bruna

Hårfärg? Mörkbrunt, fast på sommaren blir det ljust

Stil? Usch, ganska mainstream, fast det ska jag ändra på!

Är du nöjd med ditt utseende? Haha, läs inlägget innan

Är du mogen? Beror på

FRITID

Du har varit på läger? Jarå

Du kör handboll/basket? Basket

Du kör fotboll/innebandy? Nope

Du är ofta med kompisar? Njaa, rätt så

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? Nej

Kyssas? Vet faktiskt inte

Prata? Ja

Sova? Ibland

Gå upp tidigt? Nej, fast jag gör det i alla fall...

Lyssna på musik? haha SKOJA inte!

Vara ensam? Ja

Att vara kär? Varit det en gång, och det sög, så nej

Vara i skolan? Fuck no (mest på grund av människorna)

Kolla på film? Oo ja. Kommer från en familj då halva familjen jobbar/har jobbat inom film, så jag tycker också att det är väldigt kul. Sen snackar vi väldigt mycket film i vår familj.

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? En gång om dagen

Använder du deo? Nej, jag är en grottmänniska

Brukar du borsta tänderna varje dag? haha jaaa

Använder du parfym? Jaa, ibland, fast har alltid med mig bodyspray

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? Coca (fast egentligen root beer, ginger ale och dr. pepper, off-stream som man är)

Tv/Data? Dator

Blå/Rosa? Har alltid föredragit marinblått, men har börjat få en liten crush på rosa

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? Komplicerad fråga, men överlag, överskattad

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person? Jag saknar väldigt sällan människor (men jag ljuger oftast om att jag gör det), men jag saknar min mormor något otroligt, för att inte snacka om min hund (som iofs inte är människa, men skitit.)

Har du svårt för att bli kär? Jag blir inte kär

När kysste/hånglade du med någon sist? Aldrig, jag är så oskuld man kan komma. (INTE IRONISK!)

Är du singel? Ja

När fick du senast en komplimang? Äsch vettefan

 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös: Vet faktiskt inte

Hånglat med nån riktigt ful: Nope

Hånglat med fler än 50 pers: nej

Gjort något riktigt dumt: Nej

Gjort något du verkligen ångrar: Ja det har jag, främst mot mig själv

Varit nykter på någon nyårsafton: Ja

Åkt ambulans: Nej

Gjort nåt olagligt: Cici

Skämts över dina föräldrar: Bara över en av dom...

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja

Tagit droger: Nej

Vilka kläder sover du i: Trosor + linne

Vad hatar du verkligen: Mycket

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Yes, som sagt, en gång

Är du ensam nu: Yes

Vill du gifta dig: Nej

Vill du ha barn: Nej


SENASTE PERSONEN SOM...

Sov i din säng: Kanske Fanny?

Såg dig gråta: Pappa tror jag

Fick dig att gråta: Mig själv typ?

Smsade dig senast: Fanny

Kramade dig: August?

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: Jarå

Kramat någon: Jaa

Pussat någon: Nej

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Jaaa

Saknat någon: Hershey, som jag saknar varje dag, varje sekund, för jag känner att jag hade behövt honom nu mer än någonsin, och för att han var min bästa vän, bar none.

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Ja

Telefon på rummet: Nej

Egen dator: Ja

Könssjukdom: såklart, flera

Bra kompisar: Extremt få, kanske en eller två

Tar du receptbelagda mediciner: Inte än, haha


Kommentarer
Postat av: Ebba

Lungaaan! Tack för länken, nu kommer läsarna bara trilla in, hehe... Tycker såna här listor är såå funny att både läsa och skriva, no-lifer som man är...

2012-06-04 @ 20:37:11
URL: http://willnotshutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0