Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

So long, farewell

Känner mig rätt lost... vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har precis haft skolavslutning. Trodde det skulle vara hur lätt som helst att lämna Bögis, men självklart kom tårarna. Insåg att det finns ändå ett par riktigt fina människor där som jag kommer sakna. Jag grät för Moa, jag grät för Tove, jag grät för Celine, Joanna, Johanna och Gustav. Kommer sakna Anna mest av lärarna, och Casper såklart. De har varit helt underbara genom alla år.
Finns fortfarande en del människor som jag är lycklig över att aldrig få träffa mer. Självklart sa jag/vi inte det rätt ut, men flera förhållanden tog slut där. Och det är jag faktiskt glad över.
Jag tackar även er som har förlåtit mig för alla mina misstag och brister. Till er som jag har sårat, svikit eller behandlat illa på något sätt. Och ett stort förlåt från min sida. Finns en särskild person som jag riktar min förlåtelse åt, och jag vet inte ifall den personen ens läser det här, men jag vill be om förlåtelse till dig personligen. Jag lyckades förstöra ett förhållande som var betydelsefull. Skit har snackats av både, men jag vill att du ska veta hur lättad jag är att vi kan gå ut nian utan några bekymmer. Vi både har gått vidare i våra liv, och vi kommer troligtvis aldrig mer träffas, men jag vill bara att du ska veta att jag är ledsen över det jag gjorde mot dig, och att du verkligen inte förtjänade det.
Slutligen vill jag önska alla som läser den här bloggen, och som går i min skola en jättefin sommar, oavsett ifall vi är kompisar, fienden, bakanta eller där det någonstans gått snett mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0