Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Studentmottagning

Hemma nu från en tröttsam dag. Dagen spenderades på Fågelöudde med klassen. Ganska tråkigt faktiskt. Var det i lite under 2 timmar, innan jag åkte in till stan för att träffa mamma och köpa klänningen som jag nämde tidigare. Efter det blev det studentmottagning, först hos mammas gudson och sedan hos min fina kusin! Hon och hennes syster är verkligen stenhårda bohemer och enligt mig sjukt coola. Väldigt inspirerande faktiskt! De kommer dessutom från världens mest intressanta släkt. Min styvmormor, och deras farmor var en av sveriges största fotomodeller på 50-talet och hennes syster grundade gul&blå och är även mamma till Filippa K. Jätteroligt att umgås med dom och snacka mode. Åt hur mycket tårta som helst, inte konstigt att jag mår lite illa nu. Snart ska jag krypa ner i sängen, då vi börjar 08.10 imorgon. Sov gott barn.
Känner ni igen bilen? Samma som i Harry Potter and the chamber of secrets!
Min kusins underbara konst
Inspiration från Astrids rum
Vackra mormor när hon var ung och modell (hon längst ut till höger)
Nya klänningen! Visst är den fin?
Risiga bilder men på den här kan man även se min nya piercing! Sitter högt upp som ni ser, och jag är faktiskt väldigt nöjd. Det är så sällan man gör något riktigt spontant- måste börja göra det oftare. Man får en sådan edrenalin kick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0