Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

These are crazy, crazy nights

Hade verkligen världens finaste kväll med närmsta vännena. Kommer sakna alla dom så otroligt mycket. Vi gjorde allt från att hålla tal, till att ta oss upp på högsätras tak, till at springa barfota vid kottla. Vi larvade oss som bara den, men vafan, det var vår sista natt ihop, så vi sket i ''image''. Kommer aldrig kunna berätta exakt vad som hände ikväll, man måste nog ha upplevt det, men det var minnesvärt. Fick en hel del fina bilder, som kanske kommer upp på bloggen och någon vecka, ifall jag kommer ihåg.
Imorgon åker jag tidigt på morgonen. Får se hur det blir med bloggandet, då jag inte får min dator förrens jag kommer hem. Sen kommer jag ju vara upptagen med att sola, bada osv. och kom igen hörni, det är sommarlov! Dra ut, sitt inte hemma vid datorn och surfa runt på bloggar!
Gla' sommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0