Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

The (eternal) sound of the smiths

Har pluggat nu enda sedan jag kom hem, vilket var för ungefär 3 timmar sen. Var kvar i skolan lite extra för att göra klart mitt slöjdarbete. Har hunnit skriva ytterligare en sida på min NO inlämning. Nu kvarstår endast lite mer faktatext och analysen att skriva. Zoft. Har dessutm sjukt ont i huvudet. Kan bero på att jag inte har ätit/druckit någonting sen igår kväll. Har helt enkelt inte haft tiiid, och förtillfället kan jag inte prioritera maten, finns för mycket annat att tänka på. On the bright side så kanske det här hjälper mig att gå ned i vikt! Men nu måste jag få i mig nåt innan jag svimmar. Får fixa ihop ett ägg eller nåt liknande. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0