Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Stuck on an island with Chuck Norris

Slog mig nyss att jag snart fyller år. Sexton barre... Kommer ihåg vilken big deal det var när min bror fyllde sexton, men jag är förvånansvärt inte så taggad. I USA vet jag att 16-årsdagen firas hårt, ni vet sweet sixteen fest, bil osv. Men för mig känns det det som vilken annan födelsedag som helst. Har ju redan fått alla mina ''stora'' presenter i förskott, så jag kan inte ens se fram emot det. Det är ju inte så att jag fruktar min sexton årsdag, utan jag är mest likgiltig. Ingenting kommer att förändras direkt. Kanske skippar födelsedagen i år, stannar vid 15.
Hoho, lust att dela med er av vad ni fick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0