Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

She moves in her own way

Uuuu neeei, har inte pluggat till kemiprovet imorn! Får väll improvisera mig fram, då jag verkligen måste få VG, så svårt kan det väll inte vara? Hatar dock NO och Matte mer än något annat på denna jord.
Har nu fixat ihop morgondagens outfit, som jag tror kommer bli toppen! Har även fixat outfit åt lilla mos, snäll som jag är. Hon ska vara en djävul och jag ska som sagt vara en vampyr eller nåt sånt. Nu tror jag att jag ska äta lite mintkrokant och se på SATC som är förövrigt bästa serien i hela världen. Har sett om den serien helt ofattbart många gånger, det är faktiskt lite skämmigt, men jag tröttnar aldrig! Höhö ganska lärorikt också. Zov Gzott zallihzoppa, jag är trött.
image description
Zneakpeek

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha inte jag heller direeekt! Men grejen är att jag inte tycker han är sådär sjukt snygg, utan det är bara för att han är en så jävla sexig badboii i Crazy Stupid Love, dör typ hela den filmen!

2012-06-03 @ 22:42:27
URL: http://willnotshutup.blogg.se/
Postat av: EBba

Haha sant! Chuck Bass slår honom fortfarande, men han är ju perfektion på en annan nivå för mig...

2012-06-03 @ 23:06:27
URL: http://willnotshutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0