Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Plugg, Aliens och huvudverk

Äntligen klar ❤ har skrivit heeeela fucking dan, och är helt utmattad nu. Dessutom har mina huvudverk kommit tillbaka, vilket suger. För er som inte vet har jag rygg/nack problem, men oroa er inte för mycket, de är inte så allvarliga! Har i alla fall en kurvad ryggrad och en av mina ben är någon centimeter längre än den andra. Sexigt, jo tack jag vet. Det betyder i alla fall att min hållning blir helt snee och det ger mig huvudverk. Fast huvudverken är också påverkade av stress. Har i alla fall haft ont i huvudet konstant nu i två veckor...

Nu har jag snackat i telefon lite med Fanny, och sett på världens roligast program som hette "i didn't know I was pregnant". Hahahaha ni kan ju bara ana! Dummaste jag sett... Nu ska jag se på independence day en riktig klassiker! Hoppas ni haft en plugg-fri fredagskväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0