Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

My body's a zombie for you

Igår var jag som sagt hemma hos Fanny. Vi gjorde inge speciellt, utan bara tog det lugnt med godis och annat myz! Vi satt uppe till 4 och snackade, men jag är förvånansvärt inte särskilt trött! Sen idag åkte vi in till stan, för att köpa grejer till spexfotot imorn! Jag ska då vara en vampyr-skolflicka. Temat var typ skurkar/ondingar, och det här var det enda jag kom på som gick att fixa ihop på en helg! Ska ha skjorta, grå kjol, knästrumpor, vampyrtänder och blod, hahha! Tänkte ta med mig kameran imorn, så det kommer nog upp en del bilder! Hoho, kan säga redan nu att jag kommer se väldigt rolig ut. Köpte vampyrtänder för 270kr (!!!). Helt sjukt att de kostade så mycket, men det var sådana skitsnygga som man sätter fast på två tänder, så de ser riktigt äkta ut. De varar dessutom i väldigt länge, så man kan ha dom i flera år. Som tur var slapp jag lägga ut egna pengar på det. Tror att det kommer bli rätt ballt ändå.
Nu ska jag duscha och fixa mig, sen plugga lite kemi. Efter imorn har vi förövrigt inge plugg kvar, så jag ska tjilllla hela veckan.
Snyggaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0