Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Mary Jane

Har just tryckt hem lite kamera utrustning med pappa! Beställde hem en kameraväska och lite olika filter. Har även snackat med pappa om en ny dator, och vi kom fram till att jag ska få en Macbook air! Har alltid varit en PC-tjej, men nu när alla andra i familjen har konverterat till Mac känns det passande. Skönt att ha en bärbar igen, har tröttnat på min stationära. Det betyder även att jag kommer kunna blogga från New York!
Förövrigt väntar jag hem typ fyra olika grejer. Mina uggs, som min mamma måste skicka (Sist jag var i London hade de inte modellen i min storlek, så vi var tugna att beställa hem istället), mina minnetonka skor, som inte säljs i butik (tror jag?) och sen min kamera utrustning. Hoppas bara att allt kommer innan jag åker bort!
Snart är du min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0