Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Just can't get enough

Yo moccaflow,
Har precis kommit hem från en lång och mysig standard-promenad med Fanny. Som vanligt har vi snackat om allt mellan himmel och jord.
Som ni nog vet har hela sverige ledigt på onsdag och då har jag fixat ihop lite planer. Imorn åker jag och Fanny och kollar på bioooo, någonting jag har velat göra i jättelänge nu, då bio kan vara bland det absolut bästa jag vet! Det blir även nattbio, alltid lika mys! Sen sover vi hemma hos mig, och på morgonen ska vi fixa med en härlig amerikansk brunch (som har blivit något av en tradition). Den kommer att bli ännu finar och ännu godare, och ännu större än förra! Detta gör vi för att fira våra födelsedagar, då vi både fyller år i juni. Fanny är på klassresa på sin B-day och hon är utomlands på min. Sen också som en slags tidig ''hejdå'' då vi inte kommer kunna ses på hela sommaren. Ja, sen ska vi dessutom baka en födelsedagstårta åt oss själva, sådär mobbade som vi är. Dock har vi en sjukt kool (snodd) idé om hur den ska va, men det får förbli en överraskning till er kära små läsare!
Hoppas ni får en mysig 6:e juni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, då kan vi vara töntiga tillsammans! Då blir det nästan okej ju...

2012-06-05 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0