Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Jag vill ha dig, för gamla tiders skull

Aloha!
Har inte kunnat uppdatera på heeeeela veckan, då blogg.se appen cp:ade, men nu är jag i alla fall hemma i sverige! Skönt att få sova i min egna säng igen. Om en vecka bär det av, återigen, men den här gången till The Big Apple! Gissa om jag är taggad? Tre veckor i New York men kameran, vänner, fester och inga föräldrar. Nämnde jag att jag ska dit i tre veckor? Oj vad det kommer fotas. Förhoppningsvis blir det en rad saftiga uppdateringar också!
Förövrigt är jag lite smått förvirrad. Jag går fortfarande runt och tänker på gammalt skit från Bögis, som jag borde ha släppt för länge sen. Jag glömmer ju bort att det är slut på riktigt nu. Finns väll en särskild person som jag tänker på,och jag hatar mig själv lite för det. Samma person som jag inte kunnat släppa på typ 2 år? Headern säger ju allt. Jaja, förhoppningsvis ändras det när jag kommer till abercrombie, hehe.
Nu fortsätter min Top Gear maraton, engelsk humor när den är som bäst + plus en del riktigt läckra bilar. Får inte glömma bort vår egen Aston Martin DB9 när alla Lambourghinis och Mercedes dyker upp på skärmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0