Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Haters gonna hate, potatoes gonna potate

 
Osminkad, trött, ofixad och ful, ändå lyckas jag stå framför spegeln och posea som en idiot. Kommer ångra att jag la upp dessa bilder imorn, haha! Känner att jag inte orkar vara så seriös med bloggen, så det kommer nog komma upp ytterlygare fula bilder + fjantiga inlägg dagarna som följer. Åtminstone tills jag är framme i NY. Holy Crap, åker om en dag! Kommer tidinställa massa inlägg, så ni får något roligt att läsa! Har inte bloggat idag för att jag vart upptagen med annat, no excuses. Jaja, nu får ni iaf ett inlägg, trots att det inte är så saftigt.... Nu ska jag se på Harry P. Imorn måste jag även börja träna. Ska inte äta så mycket imorn, mååååzte verkligen gå ner. Jaja, ointressant för er att läsa om.
Natterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0