Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

GLHF

Idag hade vi niornas lunch vilket var rätt slö. Några stela tillfällen, några roliga.
Egentligen orkar jag inte skriva ett inlägg om hur skönt det ska bli att slippa högsätra och alla människor. Jag tror ni fattar.
Fanny kom hem till mig efter det, och vi chillade här hela kvällen. Brorsan har en middag just nu där nere, så jag sitter här i mitt rum och kollar film. Är hur trött som helst, kanske märks.
Imorgon är det skolavslutning. Jag måste även packa, då jag åker till frankrike tidigt fredag morgon. På riktigt min sommar kommer äga. Så skönt att vara bortrest hela sommaren, och att ha någonting att göra. Skulle aldrig klara av att sitta här på lidingö hela sommaren, eller sitta på ett landställe ute i skärgården, hur fina de än kan vara. Jag ska ut och ha kul. Riktigt jävla kul.
Hejdå alla äckliga bögismänniskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0