Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Carrot cake

Nu har min älzkling precis vart här! Vi åt morotskakan som jag bakade igår (som var förövrigt skitgod) och hon berättade om sin resa till Spanien! Åå va jag är aviiz. Hon och Joanna var där i en vecka o festade, solade, och hade det bara allmänt mysigt! Hehe de gjorde även lite saker som jag inte ska ta upp på bloggen... Påminns lite om Kroatien förra året. Nu ska jag se på Geordie Shore, en White trash engelsk serie, som är en rip-off av Jersey Shore, men ändå sjukt kul. Ska även fixa någon form av nyttig lunch, då jag förätit mig enormt dom senaste dagarna. Speciellt med tanke att jag försöker gå ner. Har inga planer för kvällen, och jag antar att det bara blir att chilla hemma, ifall jag inte tar nån promenad med Fanny eller så. Puzz allesammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0