Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Blisters

Hemma från stan nu. Det var hur mysigt som helst. Vi gick runt över hela söder kändes det som, snackade, åt glass, och jag tog även en spontan piercing för att inviga sommaren! Den ska representer den underbara sommaren som ligger framför mig, fylld av nya människor, äventyr, nya städer, och en massa annat!
Det var dock sjukt varmt i stan idag, vi blev alla rätt trötta till slut. Resten av eftermiddagen ska jag nog bara ta det lugnt, städa rummet inför sommaren och dricka myyyycket vatten. Hittade förövrigt en jättefin svart klänning på Zara som jag så gärna vill ha på niornas lunch. Ska snacka med pappa om det när han kommer hem. Har gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0