Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

As good as it gets

Woopwoop, nu har mina Uggs äntligen kommit, efter att ha väntat i över en månad! Så skönt att ha till bl.a. shorts och mjukisbyxor. Har ju två andra par, fast jag vet inte riktigt ifall ena paret ens fortfarande räknas som skor, då de är helt trasiga och missfärgade, hehe. Är på toppen humör idag förresten, mycket bättre än igår! Livet rullar på, och har egentligen inga bekymmer. Inga bråk, inga oron, allt är bra mellan mig och mina föräldrar. Mitt liv känns riktigt bra just nu faktiskt. Har fantastiska sommarplaner, snart bär det av till vårt sommarställe och har även en känsla av att livet kommer vara mycket lättare här framöver. Hatar att säga det, men mitt liv känns ganska perfekt just nu.



Imorgon ska jag förresten köpa klänningen från zara, så det kanske kommer upp lite blider. Den är verkligen urläcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0