Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

All her clothes are on the floor, all your records are scratched

Vill vara in New York nuuuuuuu. Kan knappt vänta längre! 
Helt osammanhängande, men idag när jag var på resturang, såg jag snyggaste killen jag sett på länge. Han serverade oss, och han var helt sjukt lik Ryan Gosling, och om ni känner mig, vet ni att jag var helt förälskad i Ryan i vintras. Kunde inte fokusera på goda maten, det var så pass! Nu ska jag se klart min film o sen gå och lägga mig.
Har ingen aning vad jag ska göra imorgon, men ifall det blir fint väder kanske jag åker till söder o myser där lite. Kanske träffar min skateare! Sen vill jag gärna ta en tur i Aston. Var inne i stan med den idag, med papi såklart, och eftersom att det var midsommar igår (idag?) var det helt tomt! Vi kunde köra hur snabbt som helst runt östermalm och över lidingöbron! 
Sketen bild tagen för ett år sen, men det här är pappas baby. Vroom Vroom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0