Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Where is my mind

Åå va trött jag är! Sov såå dåligt inatt. Igår vart en ganska Chill dag. Vi hade foto kritik på morgonen vilket gick oväntat bra! Sen drog vi några till central park och chillade där hela eftermiddagen, och åt lunch på the metts trappor. Mot kvällen mötte jag upp Ali och vi drog runt i the village ett tag innan vi åkte tillbaka för att möta upp dom andra. Sen gjorde vi Inge speciellt utan bara hade roligt och njöt av sällskapet. Idag ska vi till time square. Blir väll sådär. Ikväll har jag så mycket att göra. Först är det fotopresentation sen ska jag och Chris åka och göra manikyr, sen ska jag Brendan och Ali gå på bio, o sen vill jag även möta upp med theo, norway och Gary, och gärna dom andra också. Jo juste, och redigera klart min själv porträtt och mina dansares "headshots". Så ni fattar, mycket ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0