Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Sweden → London → New York

Såra! Nu sitter jag antagligen på flyget på väg till London. Mellanlandar där, för att sedan flyga British Airways till JFK, där jag blir upphämtad av en limousine. Nej inte en stretch, haha, så lyxigt blir det inte! Den tar mig till NYU där jag ska bo. Koolt va? Vi kommer bo i deras dormer, vilket är zoft, då man har eget kök, badrum osv.
Dock blir det inte så många inlägg som jag hoppades på under tiden som jag är där, eftersom att min käre far har bestämt att jag inte ska få min Air förrens i slutet av resan, alltså om tre veckor, för att han är rädd att den kommer bli stulen i New York. Jag tycker inte att det verkar så rimligt, men det är väll upp till honom eftersom att det är han som betalar. Ganska trist ändå, men det kommer finnas datorer där, så några inlägg blir det åtminstone. 
Ge mig en sån kropp, så slutar jag klaga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0